Nothing found

Teknisk Support

Søker du teknisk support eller trenger du hjelp med noe annet? Vi ønsker å gi våre kunder fleksibel, rask og personlig service for alle henvendelser.

 

For drifts- og servicehenvendelser:
Datametrix tilbyr support til kunder med behov for hjelp innenfor telefoni, nettverk og sikkerhet. Vi bistår med:

    • Feilmelding og feilsøking
    • Tekniske endringer som opprettelse av nye brukere, portåpninger eller åpningstider
    • Varsling av planlagt arbeid
    • Utføring av mindre tekniske oppdrag
    • Overvåkning og varsling
    • support og saksregistering

Ved kritiske feil ber vi om at du ringer oss slik at vi raskt kan ta tak i saken.

Slik kontakter du oss
Telefon: 05950
Fra utlandet: +47 23 03 59 50

 

 

 

 

 

 

 

Som eksisterende kunde kan du sende e-post til følgende adresser for å opprette ny sak og få saksnummer tilbake umiddelbart

Opprettelse av bestilling: request@datametrix.no
Opprettelse av feilmelding: incident@datametrix.no
Alle andre henvendelser: support@datametrix.no

For andre henvendelser som:

  • Bestilling av varer og tjenester
  • Utarbeidelse av enkle pristilbud
  • Oppfølging av ordre og leveringsstatus
  • Brukerstøtte på daxShop og kundeportal
  • Avtalehåndtering og forvaltning
  • Spørsmål om faktura
  • Kundebistand og enkel rådgivning
  • Oppsigelse av avtaler

Bruk e-post: kundesenter@datametrix.no

 

Kundeservice merkantile henvendelser

Har du ønske eller behov for utvidet support tilbyr vi også 24/7/365 tjeneste. Dette gjøres etter nærmere avtale med Datametrix. Send en e-post til kundesenter@datametrix.no hvis dette er aktuelt for din virksomhet.

Drift
Driftsavdelingen gir support til alle som har kjøpt en driftstjeneste eller et produkt fra vår portefølje. Vi er bemannet med høyt kvalifisert personell innen infrastruktur og telefoni. I tillegg til overvåkning og proaktive tjenester utfører driftssenteret også endringer og feilsøk. Drift har faste driftsprosesser og benytter ITIL som rammeverk.

Konsulent
Datametrix har høyt sertifiserte konsulenter som bistår kunder i å finne den beste løsningen på ulike utfordringer.  Vi installerer nytt utstyr og bistår gjerne i forhold til eksisterende løsninger. Vår konsulentavdeling rådgir, designer løsninger, implementerer og tester. Vi sikrer at løsningene spiller sammen ende-til-ende.

Kundeportal
Vi anbefaler alle våre kunder å benytte kundeportalen. Her kan vi tilby følgende tjenester:

  • Fakturaoversikt
  • Se åpne, pågående og løste saker i vårt serviceoppfølgingssystem
  • Logge incidents og requests
  • Oversikt over avtaler og hvilke enheter som er på avtale
  • Diverse rapporter

Ønsker du tilgang? Send oss en e-post til kundesenter@datametrix.no