Nothing found

Innovasjon og digital kundereise

Meld deg på vårt årlige kundearrangement 1. juni i Bergen

Er digitalisering, innovasjon og den digitale kundereisen temaer som opptar din virksomhet? Gjør deg klar for innovasjon og digital kundereise.

Innovasjon og digital kundereise

Offentlig sektor og privat virksomhet står overfor store endringer, utfordringer og muligheter knyttet til digitalisering. Digitalisering kan eksempelvis handle om endring av prosesser og forretningsmodeller, finne mer effektive måter å jobbe på og nye måter å betjene kunder på. I løpet av dagen vil vi ta for oss ulike aspekter ved den digitale reisen.

Bli med på inspirerende demoer innenfor blant annet samhandling.

Program

Det blir servert enkel lunsj og drikke ved ankomst kl. 11. Vi serverer også forfriskninger og noe å bite i underveis i programmet.

11:00 Velkommen v/Pål Skorge, Datametrix

11:05 Disruptiv innovasjon: Hvor starter du?
Lars Petter Aase har over 20 års erfaring fra media og reklamebransjen som rådgiver for nytenkende bedrifter. Han er design thinker og fasiliterer en rekke innovasjonsprosjekter. Som designer er han opptatt av hvordan dyp forståelse av mennesker kan skape banebrytende innovasjoner, og hvordan rask og billig prototyping kan føre til rask implementering av nye innovasjoner. Og som foreleser og foredragsholder er hans lidenskap å gi folk verktøy til selv å gå ut å gjøre sine egne erfaringer. v/Lars Petter Aase

11:50 Den digitale kundereisen v/Anders Weinholdt, Datametrix

12:30 Pause

12:40 Helhetlig sikkerhetsarkitektur v/Jørn Langaune, Datametrix

13:10 Endepunktsikring og Ransomware v/Check Point

13:40 Pause

13:50 Media City Bergen – Fremtidens trådløse nettverk v/Espen Pedersen, Datametrix

14:10 Avinor Flesland (kundecase) v/Anders Låstad, Datametrix

14:30 Pause

14:40 Spillbasert opplæring i 3D
Attensi er et av Norges raskest voksende startup firma, og lager engasjerende treninger med bruk av 3D-miljø og gamification. Løsningene blir skreddersydd for hver kunde, og utvikles for eksempel til opplæring i kritiske IT-systemer, opplæring av kunde-support, eller med et formål om å øke salget. Verktøyet har også sterk fokus på å måle effekten hver eneste kunde får ut av treningstiltaket. v/Krister Kristiansen, Attensi

15:40 Pause

16:00 Få jobben gjort der du er! Cisco Spark, mer samhandling på nye områder for mennesker, maskiner, bot’er og team! v/Geir André Haaland, Datametrix

16:20 Kontaktsenterfunksjonalitet: Web kommunikasjon og sosiale medier v/Trond Haakonsen, Enghouse

16:40 Kreativ bruk av samhandlingsløsninger

17:00 Oppsummering

18:00 Mingel Gastrobar – Middag og mingel

22:00 Avslutning av arrangementet

Vi ønsker deg velkommen til et spennende faglig program etterfulgt av en hyggelig kveld med god mat og mingling.

 

Påmelding »