Nothing found

 
Grey Section Image

2involve kontaktsenter
Enkelt å bli kunde
Enkelt å være kunde

Fordelene ved å kjøpe kontaktsenter som en tjeneste er mange

 

Skalerbar, fleksibel løsning

 

Rask og enkel implementering

 

Et grensesnitt for all kundedialog

 

Nye funksjoner utvikles fortløpende

 

Skybasert

 

Kostnadsbesparende

 

Fleksibelt arbeidssted

 

Omnikanal

 

Selvbetjening

Grey Section Image

2involve

Enkelt å bli kunde – Enkelt å være kunde!

  • 2involve er en kontaktsenterløsning som samler kundedialogen i ett grensesnitt
  • Løsningen er intuitiv med fleksible og oversiktlige brukergrensesnitt samt gode rapporter
  • Fordi løsningen har mange standardiserte funksjoner er disse inkludert og ferdig konfigurert fra første dag
 

2involve funksjoner

 

Chat

Agenter håndterer Chat i agentgrensesnittet, tilsvarende som for alle andre henvendelser.

 

Funksjonstaster

Smarte snarveier som gjør det lettere for deg å jobbe raskt og effektivt.

 

Webbasert

Tilgjengelig pålogging fra nettleser uavhengig av enhet.

 

Universell kø

Funksjon for bedre kundebehandling

 

Selvbetjening

2involve gir muligheter for stor grad av selv-administrasjon for kunden.

 

Gode rapporter

Nyttig arbeidsverktøy for dokumentasjon.

 

Callback

2involve støtter flere typer callback.

 

Skype for Business

God integrasjon mot Skype for Business.

 

Opptak

Muligheter for opptak av e-poster, chat og agentens skjerm

 

Innkommende telefoni

2involve håndterer alle typer telefonihenvendelser.

 

Supervisor verktøy

Gir deg god oversikt over ditt team.

 

E-post

E-post kan rutes inn i 2involve

Sosiale medier

Integrasjon mot sosiale medier

 

Kundeundersøkelse og kvalitetsmåling

Kvalitetsmåling av kundetilfredshet

 

Co-Browsing

Samarbeid med kunder via websider

Ønsker du å vite mer om alle fordelene med å ha kontaktsenter som en tjeneste?

Kontakt oss  

Tilbehør fra nettbutikken

JABRA PRO 935

JABRA EVOLVE 80 UC STEREO

JABRA Motion + UC MS

Hvordan oppnå helhetlig kundebetjening, bedre kundeopplevelser og økt lønnsomhet?

Den digitale forbrukeren ønsker å ta kontakt med bedrifter eller kommunen de bor i på sine egne premisser, i de kanalene de selv prefererer og på den tiden av døgnet som passer dem best.  Og de forventer smidighet i overgang mellom ulike kommunikasjonskanaler når de er på farten.

Utnytter din virksomhet disse øyeblikkene og er tilstede for forbrukeren eller innbyggeren der og da? Det handler om å møte forventninger og bygge lange relasjoner og forsterket dialog.  Tilfredse kunder tenderer til å være lojale, og det er vel det vi alle ønsker å oppnå?

Mange virksomheter har stort fokus på sine kundens kundereise, gjenkjenne forbrukeren på tvers av kanaler, bistå dem der de er og møte eller kanskje til og med overgå kundens forventninger i kundedialogen, enten kunden tar kontakt på telefon, e-post, via web, chat, SMS, video eller gjennom sosiale medier. 

For mange virksomheter blir det også viktig å kunne betjene flere kunder med færre ressurser. Måten du organiserer arbeidet på og utnytter mulighetene som teknologien gir avgjør om du lykkes.

Bli et godt knutepunkt med 2involve fra oss.